اعتماد: برنامه های کیف پول ارز دیجیتال و بیت کوین در گوگل پلی


در به‌روزرسانی‌های  دانلود نسخه قدیمی تراست والت اخیر برنامه، پشتیبانی از کیف پول xrp، پشتیبانی کیف پول xlm، پشتیبانی از کیف پول fil و پشتیبانی کیف پول egld، پشتیبانی از کیف پول nft را اضافه کرده‌ایم. sandbox یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تجربه‌های بازی خود را بسازند، مالکیت کنند و کسب درآمد کنند. با به دست آوردن و معامله توکن های زمین، که نشان دهنده سرزمین مجازی در جعبه شنی است، بازیکنان می توانند قلمروهای مجازی خود را ایجاد کنند و محیط های بازی منحصر به فرد را ایجاد کنند. به‌علاوه، بازیکنان می‌توانند از طریق گیم‌پلی و کمک به اکوسیستم، توکن‌های شنی، ارز بومی سندباکس، به دست آورند. Gamefi فرصت های مالی را برای بازیکنان، سرمایه گذاران و توسعه دهندگان معرفی می کند. از طریق مکانیسم‌های defi که در بازی‌های کریپتو ادغام شده‌اند، بازیکنان می‌توانند در فعالیت‌هایی مانند تامین نقدینگی، کشاورزی سود، و سهم‌بندی توکن شرکت کنند تا پاداش‌ها و مشوق‌های بیشتری کسب کنند.


شما می توانید از آن برای ایمن سازی دارایی های رمزنگاری خود یا کسب سود در آنها، بازی های بلاک چین و دسترسی به دپ ها و پلتفرم های دفی استفاده کنید. کیف پول Trust به کاربران امکان ذخیره و مدیریت بیش از 10 میلیون دارایی رمزنگاری، از جمله 600 میلیون nfts را در بیش از 100 بلاک چین می دهد. به عنوان یک کیف پول چند سکه ای، می توانید تمام دارایی های خود را به طور ایمن زیر یک سقف ذخیره کنید. Gamefi در هسته خود مفهوم بازی برای کسب درآمد (p2e) را معرفی می کند، که در آن بازیکنان می توانند دارایی های دیجیتالی را با بازی های کریپتو و انجام وظایف یا چالش های مختلف به دست آورند. بازیکنان می‌توانند این دارایی‌ها را، اغلب به شکل ارزهای دیجیتال یا توکن‌های غیرقابل تعویض (nfts)، در اکوسیستم بازی یا در صرافی‌ها یا کیف پول‌های رمزنگاری، مانند کیف پول اعتماد، معامله، خرید و فروش کنند.


علاوه بر استفاده از مرورگر Trust Wallet dapp برای اتصال به برنامه‌های web3، می‌توانید از dapp‌هایی نیز استفاده کنید که به‌طور بومی توسط کیف پول اعتماد پشتیبانی نمی‌شوند. برای انجام این کار، باید از طریق walletconnect به dapp خاص متصل شوید. برنامه کیف پول اعتماد خود را باز کنید، در قسمت «خانه» به بخش توکن بروید و توکن btc را انتخاب کنید. فهرستی از تمام تراکنش‌های btc که داشته‌اید در زیر توکن و موجودی btc که دارید ظاهر می‌شود. توسعه‌دهنده، شش روز llc، نشان داد که شیوه‌های حفظ حریم خصوصی برنامه ممکن است شامل مدیریت داده‌ها به شرح زیر باشد.

Comments

Popular posts from this blog

Exchange pm e-voucher usd to cash gbp – where is the best exchange rate?

Mainkan slot online uk situs slot terbaik maret 2024